Totally fit – nowy trening Mel B

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jeśli dopiero wkraczasz w świat fitnessu lub od dawna rzeźbisz swoją sylwetkę to i tak możesz sięgnąć po zestaw ćwiczeń opracowany przez Mel B. Został tak opracowany, aby angażować do ćwiczeń wszystkie partie mięśni, co pozwala spalić zgromadzoną tkankę tłuszczową oraz pozbyć się zbędnych kilogramów. Dzięki treningowi Totally Fit szybko wysmuklisz oraz ujędrnisz ciało, uzyskując sylwetkę, o której zawsze marzyłaś!

Ćwiczenia Mel B to idealny wybór dla osób, które chcą połączyć wysiłek fizyczny z przyjemnością oraz zabawą.  Była Spicetka pokazuje efekty na własnym ciele, zachęcając nawet osoby, którym aktywność fizyczna jest obca. Program Totally Fit trwa 28 dni i obejmuje: rozgrzewkę oraz trening brzucha, ramion, pośladków, nóg, a także trening cardio i ćwiczenia rozciągające i rozluźniające kończące trening.

Jak rozpocząć ćwiczenia z Mel B?

Aby zapobiec zakwasom czy kontuzjom bardzo ważna jest odpowiednia rozgrzewka. Dlatego przed rozpoczęciem treningu Totally Fit warto zafundować sobie 30-minutowy marsz lub jogging. Jeżeli ćwiczysz już od dawna jogging możesz przeplatać z kilkuminutowym sprintem.

%name Totally fit   nowy trening Mel B

10 minutowy trening brzucha

Leżąc na plecach z ugiętymi kolanami, ułóż nogi tak aby lewa kostka spoczywała na prawym kolanie. Ręce złącz z boku głowy i następnie postaraj się dotykać lewym łokciem prawego kolana. W trakcie podnoszenia wykonaj wydech, a obniżając się do pozycji leżącej zrób wdech.  Wykonaj co najmniej 10 powtórzeń na jedną nogę. Powtarzaj tak długo, aż dojdziesz do 100 brzuszków.

Taki trening brzucha pozwoli Ci nie tylko zwiększyć wydolność organizmu, ale również wymodelować mięśnie skośne i poprzeczne brzucha.

Trening nóg oraz pośladków

Stojąc w rozkroku, podnieś ręce do góry, a następnie zrób przysiad, tak jakbyś siadała na krześle. Powtórz co najmniej 10-15 razy.

  Wpływ czerwonego wina na serce

Dieta Mel B jako uzupełnienie treningu

Aby zaobserwować pełne efekty ćwiczeń Totally Fit, bardzo ważne jest stosowanie odpowiedniej diety. Staraj się spożywać małe posiłki, ale często, co ok. 2 godziny. Na śniadanie wybieraj płatki owsiane lub omlet, natomiast na obiad warto zaserwować rybę lub kurczaka z warzywami.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*